
Když tvoříme branding…
PRVNÍ KROK
Ať už se potkáme osobně, spojíme se přes videohovor, nebo si jen zavoláme, první krok je vždy stejný. Vzájemné poznání. Chci pochopit nejen vaše představy a požadavky, ale i váš styl, hodnoty a směr, kterým se ubíráte.
1
PODEPSÁNÍ SMLOUVY O DÍLO
Když se na schůzce domluvíme, připravím smlouvu o dílo. Při podpisu skládáte i 50% zálohu formou zálohové faktury.
2
KLIENTSKÝ PORTÁL
Kompletní dokumentace na jednom místě.
Do portálu nahraji vše, co potřebujete: smlouvy, faktury, prezentace, návrhy grafiky i vizualizace. Můžete zde jednoduše přidávat zpětnou vazbu, sledovat průběh práce a mít vždy přehled o dalším kroku.
3
ÚVODNÍ DOTAZNÍK
Nejdůležitější součástí portálu je úvodní dotazník. Ten mi pomůže detailně pochopit vaše cíle, hodnoty, konkurenci a celkovou vizi. Díky tomu bude má práce maximálně přizpůsobena vám a vašemu podnikání.
4
PREZENTACE VIZUÁLNÍ STRATEGIE
Na základě našeho úvodního rozhovoru a vyplněného dotazníku vytvořím několik moodboardů = obrázkových myšlenkových map, které definují směr finálního designu.
Co moodboardy obsahují?
Každý moodboard představuje kombinaci barev, stylu písma, grafických prvků a inspirací, které společně vytvářejí celkový dojem značky. Tento krok je klíčový pro určení jednotné vizuální identity.
5
ÚPRAVY A ODSOUHLASENÍ
Vyberete si ten moodboard, který nejlépe odpovídá Vaší vizi. Na jeho základě pak vytvořím konkrétní návrh loga a celkovou grafickou identitu.
6
PREZENTACE VIZUÁLNÍ IDENTITY
Pracuji metodou jednoho vyšperkovaného konceptu. A proč?
Kvalita před kvantitou
Místo roztříštěné práce na několika variantách soustředím veškerou energii do jednoho promyšleného konceptu, který je maximálně vyladěný.
Kreativní síla soustředění
Rozdělení pozornosti mezi více návrhů často vede ke kompromisům. Jeden koncept mi umožňuje dotáhnout každý detail k dokonalosti.
Jasný směr bez zmatků
Častým problémem při více návrzích bývá situace typu: „Líbí se mi logo z návrhu 1, ale písmo z návrhu 2.“ To pak vede k vizuálně nesourodému výsledku. Když pracujeme na jediném, pečlivě promyšleném konceptu, všechny prvky spolu harmonicky ladí.
7
PŘEDÁNÍ SOUBORŮ
Po odsouhlasení finální podoby brandingu vystavím fakturu na zbylou částku. Po zaplacení vám na klientský portál nahraji všechny soubory.
8

Když tvoříme
sociální sítě…
PRVNÍ KROK
Ať už se potkáme osobně, spojíme se přes videohovor, nebo si jen zavoláme, první krok je vždy stejný. Vzájemné poznání.
Chci pochopit nejen vaše představy a požadavky, ale i váš styl, hodnoty a směr, kterým se ubíráte.
1
PODEPSÁNÍ SMLOUVY O DÍLO
Když se na schůzce domluvíme, připravím smlouvu o dílo. Po podepsání společně nastavíme můj profil jako administrátora pro vaše sítě. Pokud profily nemáte, tak je sama vytvořím.
2
PŘIZPŮSOBENÍ PROFILŮ
Provedu prvotní základní úpravy, aby vaše sítě působily profesionálně a konzistentně s vaší vizuální identitou.
✔ Textace bia
✔ Úprava profilové a úvodní fotky
✔ Drobné úpravy loga a barev
✔ Základní vizuální sjednocení
SDÍLENÝ DISK
Předám vám přístup na sdílený disk Google, kam mi nahrajete všechny grafické podklady vaší firmy. Taktéž bude disk fungovat pro předávání podkladů k vytváření příspěvků.
3
4
PLÁNOVACÍ TABULKA
Abychom měli konzistentní a efektivní obsah, vytvořím na disku plánovací tabulku, kde si rozvrhneme příspěvky na celý měsíc.
Tento plán bude orientační a přizpůsobený vašim aktivitám, proto budu potřebovat i vaši součinnost.
5
SOUČINNOST
Aby spolupráce fungovala, budu potřebovat znát vaše aktivity. Taktéž vás budu žádat o fotky nebo videa. Pokud bude iniciativní mohu vám připravovat i plány, jak natočit reelska.
✔ Na začátku měsíce mi napíšete, co vás čeká (důležité události, novinky, akce).
✔ Na základě těchto informací sestavím návrh obsahu.
✔ Chápu, že realitní (či jiná) práce je často situační, proto jsou během měsíce možné úpravy podle aktuálního dění.
6
OSOBNÍ OBSAH JE KLÍČOVÝ
Na většinu příspěvků Vaši aktivitu nepotřebuji, ale osobní posty bez Vás nevytvořím.
Proto Vás poprosím, abyste si zvykli fotit vše možné.
Jdete na oběd? Paráda, vyfoťte jídlo. Podepisujete smlouvu? Udělejte fotku kávy na stole. Navštěvujete zajímavé místo? Zachyťte ho. Autentické momenty dělají obsah osobnějším a poutavějším.
7
ODSOUHLASENÍ
Každý příspěvek Vám před zveřejněním pošlu ke schválení. Vaším úkolem je hlavně zkontrolovat správnost obsahu, protože právě vy jste odborník na svůj obor. Jakmile mi dáte zelenou, příspěvek jde do světa!
Dle potřeby Vám budu navrhovat propagaci vybraných postů, pokud to dává smysl. Například u důležitých aktualit, akcí nebo příspěvků, které mají potenciál oslovit širší publikum.
8
Nezávazná poptávka
Potřebujete nastartovat svůj byznys a oslovit svého ideálního klienta?